sobota, 20 kwietnia 2013

Czas zacząć nową przygodę


Mam na imię Jessica. Mam zaledwie 15 lat, ale wiek to tylko liczby. Kocham czytać, kocham pisać.
Blog założyłam z myślą o tym, bym pisać o kochanych mi żeczach; Horrorach. Może dziwnie to brzmi, bo jak można kochać horrory. Można!
Swój pierwszy horror obejrzałam w wieku pięciu, może sześciu lat. Nie znam tytułu, ale nie bałam się. Potem w wieku ośmiu lat obejrzałam Silent Hill. Tu trochę się bałam, ale zawsze lubiłam dreszczyk emocji. Podobały mi się efekty i fabuła.
Jak miałam jedenaście lat dostałam swój własny komputer. Od tamtej pory horrory oglądam kiedy tylko się da.

Z książkami to już inna sprawa. Książki typu horror zaczęłam czytać jak miałam (chyba) dziesięć lat. Na pierwszy ogień poszło dzieło Stephen'a King'a "Sklepik z marzeniami" Pamiętam dobrze, jak nie wierzyłam, że książka może tak trzymać w napięciu.
Po przeczytaniu tego dzieła każde kieszonkowe przeznaczałam na zakup książki. Oczywiście koleżanki się dziwiły, że wolę książkę niż perfumę. Mnie to nie obchodziło i robiłam to co kochałam.

Teraz chcę się z wami podzielić moimi przeżyciami. Będę pisać o książkach horrorach. Może wstawię swoją pracę. Zobaczmy.

ArinStreal :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz