sobota, 20 kwietnia 2013

Sinister


Sinister (2012)
Tak pomyślałam, że zacznę właśnie od filmu Sinister. Oglądałam go w sobotę. Zaciekawił mnie opis filmu. 
                Facet (Ellison Oswalt) pisze książki, a dokładniej kryminały i w pogoni za sensacją wprowadza się do domu, w którym zabito rodzinę. Jego żona i dzieci nie wiedzą, że wprowadzili się na miejsce zbrodni.  Elison nie pali się do tego, by im tę informacje przekazać.
                Nieoczekiwanie pisarz znajduje na strychu pudło ze starymi taśmami i projektor. Ciekawość rzeczą ludzką więc Ellison zaczyna oglądać.
                Film może nie jest o tyle krwawy, a działa mocno na psychikę. Każda taśma, którą ogląda główny bohater przynosi nową dawkę adrenaliny. 
                Fabuła jest bardzo ciekawa i zaskakująca. Siedząc na łóżku z laptopem na kolanach, w niektórych momentach naprawdę miałam stracha.
Dziwne dzieci Ellisona również przerażały w niektórych momentach.
                Film wart obejrzenia. Szczególnie zaskakująca jest końcówka. Serdecznie polecam. 


9 komentarzy:

  1. Trochę się tego filmu boję ale może przy okazji obejrzę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. O zaciekawił mnie ten fil :3 Chętnie obejrzę :D
    see-you-now.blog.pl
    Zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej! Podoba mi się Twój blog. ;)
    Mimo, że nie jestem fanką horrorów, to i tak ciekawie jest poczytać coś o nich.
    Co jakiś czas będę tu zaglądać. :D
    ...................................
    Myślę, że raczej nie zaciekawi Cię moje opowiadanie, bo jesteś osobą lubiącą horrory, straszne rzeczy itd. Ale co szkodzi, by nie przeczytać i skomentować jakiegoś rozdziału? xD
    Serdecznie więc Cię zapraszam na mojego bloga:
    love-someday-gonna-get-us.blogspot.com
    Pozdrawiam
    Doma

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale kto powiedział, że lubię tylko horrory? Przeciwieństwa się przyciągają :D

      Usuń
  4. Nie bardzo lubię horrory, ale blog jest ciekawy :) na pewno będę tu zaglądać

    Też niedawno założyłam bloga http://katyandkaty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. kocham horrory. obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam 10 lat, lubię horrory zapraszam do mnie :)http://mojeopowiesci226.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. "Sinister" to film, który chcę obejrzeć już od jakiegoś czasu. Nie mogłam jednak go znaleźć nigdzie w internecie. Mam nadzieję, że wkrótce go znajdę :) Może zrecenzujesz kiedyś "Ludzką stonogę" lub "Egzorcyzmy Emily Rose"? :) Jeśli tak - proszę o informację!

    http://dom-z-ksiazkami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń